Violetta (kursor) c;;

Kursor stworzono na profilki.pl

niedziela, 11 stycznia 2015

Siemka!!!
Nie wiem czy wiecie, ale u nas w Polsce (na pomorzu, czyli tam gdzie mieszkam) był MEGA silny wiatr. Wiał do 150km/h. U moich sąsiadów kable ze słupa energetycznego spadły na ich dom. Zaczęło się palić i moja ciocia zadzwoniła do straży pożarnej. Moja mama i ja nie spałyśmy do 2-giej w nocy. Na szczęście nic nikomu się nie stało. Wyobraźcie sobie jak się czułam. Co prawda jeszcze wieje, ale lżej. Oby był prąd, bo jutro nie obejżę Violci... :( A teraz zmieńmy temat. Mam dla was radę: przygotujcie sobie na jutro chusteczki, bo dowiedziałam się, że niestety nasz ukochany Antonio umrze!!! Nie wiem jak wy, ale ja na pewno będę ryczeć... Pożegnajmy Antonia jego zdjęciem (oczywiście umrze tylko w serialu). Kochamy cię Antonio!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz